Kimppatilaus 2015?

Kyselyt ja äänestykset liittyen lihansyöjäkasveihin

Kimppatilaus 2015?

ViestiKirjoittaja snowwie » 18 Marras 2014, 21:53

Tällä hetkellä on vähän tällanen veto päällä postailun suhteen, valitan! :''')

Eli siis! Olisiko joku jo tässä vaiheessa vuotta innostunut mahdollisesti ensi vuonna järjestettävästä kimppatilauksesta? Tällasta mahdollisuutta ei ole järjestetty moneen vuoteen. Viimeksi vuonna 2010(?) jolloin ite olin mukana ja siitä sitten tää harrastus roihahtikin liekkeihin.

Haluaisin tarjota samanlaisen tilaisuuden kuin mikä itelleni aikoinaan tarjottiin kun en vielä itse itse voinut tilata ulkomailta. Ite toimisin tilauksen järjestäjänä ihan mielellänikin. Tilauspaikaksi ajattelisin joko carnivoria.euta tai carniplants.euta koska mulla on hyvät kokemukset kummastakin paikasta (:
snowwie
Valvoja

Re: Kimppatilaus 2015?

ViestiKirjoittaja vixu00 » 20 Marras 2014, 18:51

Mikäs ettei, mullakun ei ole yhtikäs yhtäkään pingua tai kihokkia, koska emarginatan osasin tappaa. Mites toimitte silloin tämän kimppatilauksen maksujen suhteen, eli maksoitteko tilille tai jtn?
"Kaikkeen sitä törmääkin."
Kasvatuslista
vixu00

ViestiKirjoittaja snowwie » 20 Marras 2014, 20:57

Osallistujat maksoivat järjestäjälle kasvien hinnan + kaupan postikuluista osan + suomen postin postikulut :) Sitten järjestäjä postittelee kasvit näille tilaajille.
snowwie
Valvoja

ViestiKirjoittaja ChetuNat » 04 Tammi 2015, 12:52

Voishan tuota ihan mielellään lähtäkkin mukaan moiseen, solekko ilimottaa että millon aletaan tilailemaan :D
Aurum Potestas Est
ChetuNat

Paluu Kyselyt ja äänestykset