Lihisharrastuksessa sattuneet mokat?

Kyselyt ja äänestykset liittyen lihansyöjäkasveihin

Re: Lihisharrastuksessa sattuneet mokat?

ViestiKirjoittaja keijonen » 08 Kesä 2013, 09:31

Suurin virheeni oli että opettelin syöttämään dionaeaa. Addiktoiduin näkemään sitä kun loukku sulkeutuu U_U
Viimeksi muokannut keijonen päivämäärä 04 Helmi 2014, 19:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Why does it feel so good, so good to be bad?
Rehut
keijonen

ViestiKirjoittaja keijonen » 16 Kesä 2013, 20:36

vaikka pitää myöntää, että pahin moka oli kun ostin aivan ekana mulletoi.com:sta sen lihispaketin,mikä maksoi pirun paljon...ja kun olisi saanut paljon halvemmalla aloittaa tämän innostuksen.Sekin että ne siemenet ei koskaan itänyt... meni 30 ekee harakoille.Et on noita mokia...ehkä tuossa pahimmat vielä tällä hetkellä.Kaikista oppii jotain...ettei se kalleinkaan ole aina paras!!!! :D
Ne siemenet menettää itävyytensä aika nopiasti ja ne siemenet saattaa olla ollu mulletoi.comissa yli vuoden. Et periaatteessa siin lihispaketissa hyödyllisiä on kaikki muut paitti siemenet. En ite todellakaan suosittele ostamaan siemeniä muualta ku kasvattajilta, joilta ne yleensä saa tuoreimmilla.
Rehut
keijonen

ViestiKirjoittaja vixu00 » 20 Kesä 2013, 08:38

Dodiin,
Nyt se tapahtui. :| juuri kun oli puhetta, että asteet laskevat yöksi noin viiteen asteeseen, ja mielessä kävi, että onneksi loukut eivät olleet jääneet yöksi ulos. Ja toki aamulla hoksaan, kun terraarioon katson, että loukut ovat kadonneet. "Ainii nehän on ulkona... " :roll: Ja oli yöllä kivat kaatosateet, kun heräsin. Onneks selvisivät hengissä... pitäis olla tarkempi.
"Kaikkeen sitä törmääkin."
Kasvatuslista
vixu00

ViestiKirjoittaja keijonen » 11 Heinä 2014, 17:56

**ÄLLÖVAROITUSÄLLÖVAROITUSÄLLÖVAROITUS**

Tylsistyneenä tekee yleensä kaikkea typerää, ja niin kävi sitten tänäänkin.

Huomasin että x ventrata oli tuottanut nektaria koko kannun reunuksen täyteen, niin että sitä oli oikein valunut kannun reunoille. Maistoin sitä sitten sormellani ja ai että kun oli makeaa. No sitte ajattelin että siihenhän tarttuu kaikki roskat jos sitä ei pyyhi pois. No, miksi haaskata sitä ihanan makeaa nektaria? Siinä sitte rupesin nuoleskelemaan niitä kannuja puhtaiksi. Katoin samalla et ompa täynnä noita ötökänraatoja. Siinä sitte aikani nuoleskelin, kunne yhtäkkiä yhdestä kannusta kaikki raadot ja sulatusnesteet valuu mun suuhun!! Hyyyiiii että melkein oksensin! Sylkäsin sitte äkkiä ne ulos suoraan mun tietokonepöydälle juuri saapuneiden kihokin siementen päälle, onneks olivat mingripissä. Juoksin äkkiä vessaan ja huuhtelin ja purskuttelin varmaan 15 minuuttia ja siihen vielä kunnon purskuttelu sekä desinfiointiaineella (laimennettu) ja listerinellä. Olin vissiin kallistanut sitä kannua liikaa ja kaikki mällit sieltä sitte suoraan mun suuhun. Hyi. En enää koskaan nuole kannuja.
Rehut
keijonen

ViestiKirjoittaja snowwie » 11 Heinä 2014, 20:24

Hömmmm... Ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa :?
snowwie
Valvoja

ViestiKirjoittaja keijonen » 11 Heinä 2014, 20:28

:lol: Kiitos nauruista. Tunnen oloni näin jälkeenpäin hölmöksi. Nektarista valmistettu makeutusaine.. voi pojat mikä tuoteidea!
Rehut
keijonen

ViestiKirjoittaja najadi » 12 Heinä 2014, 06:33

Mitäs vikaa siinä olisi? Loppujen lopuks sehän olis vaan kasvisokeria ja terveysintoilijat saattais olla hyvinkin innoissaan. Ja loput saattais innostua sen takia, jos sillä saa pään sekasin... Nektarihan saa ötökätkin juovuksiin ja sen takia ne tippuu kannuihin? Miksei ihminenkin juopuis jos söis sitä tarpeeks.

Mut aika ällö toi välikohtaus, oikeesti! :lol: Pitää varoo ettei itselle koskaan käy noin! Vaikka minä olen maistellut vain sormella laappimalla, eli sikäli ei huolta minulla.
najadi

Edellinen

Paluu Kyselyt ja äänestykset