Kiinnostus lopahtanut?

Tänne palaute foorumiin liityen

Kiinnostus lopahtanut?

ViestiKirjoittaja Sebulon » 18 Elo 2008, 16:01

Onko kaikilla loppunut into harrastukseen? Keskutelua on todella vähän, eikä kunnollisia keskusteluja oikein synny. Käyvätkö täällä enää edes moderaattorit katsomassa kirjoituksia?

Harmittaa kamalasti tän foorumin puolesta... :|
Kasvatuslistani: Sebulonin sademetsä
Blogini: Garden of Sirens
Sebulon

Re: Kiinnostus lopahtanut?

ViestiKirjoittaja Maakari » 18 Elo 2008, 16:36

Pakko myöntää, että innostus on hieman lopahtanut.
Koulu alkanut jne. niin aikaa ei ole aivan mielettömästi. Lihikset kuitenkin pidän kunnossa.
Toivossa on hyvä elää.
Maakari

ViestiKirjoittaja -AquaBotanist- » 18 Elo 2008, 16:43

Täälläkin on on ollut laskusuhdanne jo viime talvesta, olin monta kuukautta ihan kokonaan poissakin. Piti kuitenkin palata perustamaan muutama valokuvaustopic ja vastaamaan kysymyksiin yhdellä lauseella. Tiedä sitten onko tämä ns. Joonas Hirvosen syndrooma, kun tuntuu toi kuvaaminen vievän voiton lihiksiltä... :lol:.

Mutta teret kuitenkin kaikille, toivon että palsta pysyy vielä aktiivisena, saatampa minäkin joskus vastata.
Siikahan se siellä. Ota siika pois -Kahen kilon siika
Kasviakvaristit
Photobucket -kansioni
Valokuvani
-AquaBotanist-

ViestiKirjoittaja Liutti » 18 Elo 2008, 17:25

Maakari kirjoitti:Pakko myöntää, että innostus on hieman lopahtanut.
Koulu alkanut jne. niin aikaa ei ole aivan mielettömästi. Lihikset kuitenkin pidän kunnossa.

Näin myös täällä. Myös kun tulevan terraarion kunnollinen valo menikin akvaarioon, niin en ole saanut hankittua uusia minua kiinnostavia lihiksiä kun ei ole terraa valmiina. Jos ensi keväänä sitten intoa tulisi kun saisi siemeniäkin, mitä voisi istutella. :'D

Lihikset ovat kuitenkin jääneet vähän taka-alalle, kaksi koiraa kun omaan ja yritän vakuuttaa äitini siitä, että voisin hankkia maaoravia.. Ovat olleet jo yli vuoden kiinnostuksenkohteena mutta kun äiti. x__x
+ Lihisporukka
Liutti

ViestiKirjoittaja Sebulon » 18 Elo 2008, 20:16

hehe, no tulihan ainakin tänne äkkiä keskustelua. ;)

Ymmärrän että ihmisillä ei ole aikaa, eletäänhän nykyään sellaisessa yhteiskunnassa että koko ajan pitää olla jotakin meneillään, koulua tai töitä. Itekki oon lukion tokalla ja pitää alkaa pikkuhiljaa jo kirjoituksiinki valmistautumaan, välttämättähän siinä jäävät harrastukset yhä vähemmälle. Kasvini yritän kuitenkin pitää hengissä, ja aina silloin tällöin hommata lisääkin niitä. :D Harrastus ei siis minulla ole lopahtamassa, aikaa vain ei meinaa riittää.

Yritän olla aktiivinen ja vastailla täällä viesteihin, mutta "yksin" tätä hommaa on vähän vaikee pitää kasas. Täällä kaivataan muidenkin mielipiteitä! Eihän sitä tiedä minkälaista humpuukia mä suustani päästän, tai siis käsilläni kirjoitan. Rakentava kritiikki on tärkeää.
Kasvatuslistani: Sebulonin sademetsä
Blogini: Garden of Sirens
Sebulon

ViestiKirjoittaja homeitiö » 19 Elo 2008, 00:13

Jos yhtään lohduttaa, niin minä käyn lähes päivittäin lukemassa uudet viestit vaikken sisään kirjaudukaan. En vain ole kokenut tarvetta vastata mihinkään.

Edit: Ja mitä valvojiin tulee niin, 3 viidestä valvojat-ryhmän käyttäjästä on käynyt foorumilla viimeisen viikon aikana, että eiköhän siinä ole ihan tarpeeksi moderointia, koska keskustelukaan ei ole viime aikoina ollut järin vilkasta.
Kokeilemalla se selviää.
homeitiö

ViestiKirjoittaja wid » 19 Elo 2008, 00:32

Tietämättä tilastoista voisin veikata, että täällä käy myös aika paljon porukkaa vain lukemassa juttuja ilman rekkautumista (pitkään mäkin kuuluin heihin) - varsinkin aina, kun erääseen L:llä alkavaan kauppaan tulee lihansyöjiä tarjolle.
wid

ViestiKirjoittaja Liutti » 19 Elo 2008, 15:20

Ja mulla usein niin, että lueskelen muiden juttuja mutta niihin on vaikea ottaa kantaa kokemuksen puutteesta tai yksinkertaisesti tietämättömyydestä. Yleensä viestini tähän foorumiin ovat (ainakin tähän mennessä) olleet kyselyitä. o__o Vielä niin aloittelija tämän homman kanssa, tosiaan ensimmäinen kesä vasta mennyt.
+ Lihisporukka
Liutti

ViestiKirjoittaja -AquaBotanist- » 19 Elo 2008, 16:26

Saattaa taas sitten näillä "vanhoilla" konkareilla olla sitten vähän semmoistakin että ei enää jaksakaan vastata samoihin kysymyksiin aina taas uudestaan, vaan jättää vastaamatta. Itse ainakin olen näin kokenut, vaikken ehkä olekaan vanha konkari (päättäkää te).
Siikahan se siellä. Ota siika pois -Kahen kilon siika
Kasviakvaristit
Photobucket -kansioni
Valokuvani
-AquaBotanist-

ViestiKirjoittaja wid » 19 Elo 2008, 23:02

Sekin saattaa turhauttaa, että monista lihisten hoitoon liittyvistä asioista on netissä tarjolla kovin ristiriitaista tietoa. Vasta-alkajan voi olla helpompi lyödä hanskat tiskiin kuin yrittää etsiä absoluuttista totuutta.

Samasta kasvista kannattaakin mahdollisuuksien mukaan hommata vähintään kaksi eri yksilöä, joilla sitten voi testata, mikä hoito tehoaa parhaiten.
wid

ViestiKirjoittaja Nokkahiiri » 21 Elo 2008, 16:03

Mulla on kiireitä sekä töissä että kotona.
Mun kommentointia rajoittaa ehkä eniten se, että mulla on enemmän kirjaviisautta, kuin omaa kokemusta lihiksistä. Eikä sitä kirjatietouttakaan niin kauheasti ole ;)
... ja kun oon aika uusi tällä foorumilla, niin en uskalla heti ruveta spämmäilemään.
Luen kuitenkin palstaa melkein päivittäin.

Mutta tämä on kyllä hieno foorumi. Kiitoksia ylläpitäjille ja keskustelijoille. Täällä on ilo piipahtaa aina välillä :)
Eikä se keskustelun määrä ole tärkeintä. Kyllä tämä mun mielestä vielä aika eläväinen keskustelupalsta on.
Nokkahiiri

ViestiKirjoittaja Kaalimursu » 22 Elo 2008, 06:18

Minäkin koittelen ryhtyä aktiiviseks taas vaihteeks..
Empä tiärä mistä on tullut tällanen laiskuudenpuuska meikäläiseen, mutta kun ei ole yksinkertaisesti jaksanut käydä täällä. :lol:
Kovasti toivon, että muutkin jaksais aina käydä kyselemässä täältä apua (ja kaikkea muutakin ;) ) jos sitä tarvitsee.

PS. Täältä me löydytään (lähes) aina.
Festina lente

->Säännöt<-
Kaalimursu
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Eaoden » 23 Elo 2008, 13:06

Minunkin kiinnostus on vähän hiipunut, kun on koulut alkanut, mutta silti käyn täällä välillä valvomassa.
Mitä hitaammin tippuu, sen parempaa tulee.
Eaoden

ViestiKirjoittaja Epeli » 24 Elo 2008, 12:54

Juu eiköhän se taas ensi kesänä innostus palaa, mutta kyllä se tästä..
Ei uhrausta, ei voittoa..
Epeli

ViestiKirjoittaja els » 24 Elo 2008, 17:45

Pakko myöntää, että täällä on tullut käytyä harvoin. Osittain kiireiden, elämänmuutoksen, laiskuuden, sekä sen vuoksi että uusimmat aiheet eivät kosketa mua mitenkään (ts. en omista kyseistä kasvia). En haluasi lähetellä hirvittävästi "turhia" viestejä 8-) Jokainen omistamani lihis voi kuitenkin ihan kiitettävästi ja keväällä istuttamani nepinalut voivat mainiosti.
els

Seuraava

Paluu Palaute