Lihisharrastus ja muu elämä

Re: Lihisharrastus ja muu elämä

ViestiKirjoittaja neville160 » 08 Kesä 2009, 08:53

Christer kirjoitti:Ei pelkästään pieni kämppä vaan myös puoliso saattaa hieman hillitä harrastusta ;)

Mihis minä enempää puolisoja tartten ku mulla on niitä jo kolmisen kappaletta, kärpäsloukku, sarracenia ja kihokki :P
neville160

ViestiKirjoittaja snore » 08 Kesä 2009, 10:56

^ :mrgreen:
snore

ViestiKirjoittaja Nokkahiiri » 08 Kesä 2009, 11:04

Christer kirjoitti:Ei pelkästään pieni kämppä vaan myös puoliso saattaa hieman hillitä harrastusta ;)

:mrgreen: Meilläkin toi parempi puolisko aika usein katselee mun harrastamista omituisesti.
Kasvien valokuvaamista vaimo ei ymmärrä ollenkaan, ja yökönlehtien risteytyskokeiluakin piti hiukan selittää, että sain ymmärrystä osakseni :mrgreen:
Mutta vaimo kyllä tykkää välillä syöttää höttiäisiä noille rehuille.
Nokkahiiri

ViestiKirjoittaja Sebulon » 11 Kesä 2009, 09:25

Nokkahiiri kirjoitti:

:mrgreen: Meilläkin toi parempi puolisko aika usein katselee mun harrastamista omituisesti.
Kasvien valokuvaamista vaimo ei ymmärrä ollenkaan, ja yökönlehtien risteytyskokeiluakin piti hiukan selittää, että sain ymmärrystä osakseni :mrgreen:
Mutta vaimo kyllä tykkää välillä syöttää höttiäisiä noille rehuille.
Vaikuttaa kuitenkin ihan mukavalta emännältä, jos kerran tykkää ruokkia kasvejasi. Jätät vaan jotain sirkkoja oikein näkyvälle paikalle pöydälle, niin häviävät siitä varmaan kasvien suihin. :)
Kasvatuslistani: Sebulonin sademetsä
Blogini: Garden of Sirens
Sebulon

ViestiKirjoittaja DragonTrap » 06 Marras 2010, 09:32

Ite oon 15. Oon aatellu aikuisena jotain ötököihin ja kasveihin liittyvää alaa. :)
DragonTrap

ViestiKirjoittaja mustaleski » 09 Maalis 2012, 11:58

Minä voin toimia esimerkkitapauksena siitä, että mitä sitten kun muuttaa ja silleen, näin minulle kävi:

Minä hankin ensin miehentekeleen ennen kuin muutin pois kotoa. Muutettiin asumaan opiskelija kämppään, semmoiseen mukavaan kaksioon. Ennen muuttoa sain kaikessa rauhassa kasvatella kasveja kotona, mutta noh elämäntilanteen muutoksessa sitten kuitenkin unohtui tuo kasviharrastus ja se jäi vähän taka-alalle.
Minulla on meneillään parhaillaankin puusepän opinnot, ja tuli toisena opiskeluvuotena vielä aloitettua iltalukion käyminen. Tässä on ollut täysiä päiviä, ( pisimmät aamu kahdeksasta ilta puoli yhdeksään tunnin välitauolla.) Mutta nyt alkaa olla väljempää. Toiveenani ja tavoitteenani on päästä tähän joensuuhun lukemaan biologiaa kun valmistun.

Nyt sitten kasviharrastus nostaa taas päätään pitkästä aikaa, onhan tässä ollut jo parin vuoden paussi ja nollasta lähdetään. Onneksi tuo puoliso ei rajoita kasviharrastusta. (hmm.. ja toisinpäin kuin edellä mainituilla, minä olen se parisuhteen naispuolinen) Mutta minne minä terraariot sijoitan on sitten seuraava ongelma, eikös telkkarin voisi heivata hemmettiin ;) )
mustaleski

Edellinen

Paluu Yleistä lihansyöjäkasveista